JeepTrip.co.il | ג'יפ טריפ - אתר הבית של אנשי השטח
               
שלום: אורח
אתר הבית של אנשי השטח  jeeptrip.co.il  אתר השטח הישראלי הותיק ביותר          הצטרפו לתומכי האתר       מנהל 052-6485555 גדי   פרסום בג'יפטריפ: gady@jeeptrip.co.il  
כניסה לחבריםכניסה לחברים | חדש באתר? הרשם כאןהרשם כאן | למה כדאי להרשם?למה כדאי להרשם? | צור קשר 
כרגע צופים באתר זה 49 גולשים   רשימת החברים המחוברים כרגע באתר   רשימת כל החברים באתר 18/08/2018  יום שבת
פורומים
אין לפרסם בפורום! מודעות קניה, מכירה, חיפוש וכד' בלוח המודעות החינמי ולא בפורום! 
אנא קראו את כללי האתר והפורומים


יוסף1
נרשם: 16/05/2002
רכב: לנדרובר דיפנדר 90
קירור ממסרת אוטומטית דיפנדר 90 סוף סיפור לנד רובר לנד רובר 2017 יום שני,  24 יולי  11:37
    
ברכב מקורי קירור שמן ממסרת אוטומטית עובר דרך מצנן המים

כלומר שחום השמן  המנוע  בסביבות ה 80 מעלות צזיוס שזה חום מתאים

לשמן הממסרת

בממסרת מושתלת צריך מצנן שמן חיצוני עם מאורר מפוקח טרמוסטט לשמור על החום הנכון של שמן

הממסרת
אבל בחום נורמלי כלומר בין כמינוס ל 40 מעלות סביבה - חום השמן לעולם לא יגיע ל 80 מעלות - חום עבודה

לשמן ממסרת (חוץ  משימוש בגרירה בשטח קשה או השתוללות בחולות)
לכן מוסיפים טרמוסטט מכני שעוקף את המצננים
https://goo.gl/photos/gKmQTZxtt7pUQYjK7

אני חושב שזה סוף המיזם

אבל כל סיום פתוח לשיפורים
בירה
נ.ב
מאורר מצנן הטרמוסטטי הוחלף לדוחף במקום המושך
מאחר והורכב בקידמת בהרכב ולא כמו ברכבים אמריקאים בצד הרכב או בתחתית הרכב



Ludvik
נרשם: 05/09/2016 18:57:00
רכב: Defender
תגובה 1   קירור ממסרת אוטומטית דיפנדר 90 סוף סיפור לנד רובר לנד רובר 2018 יום רביעי,  31 ינואר  11:07
    
מי שלא נוסע לארצות הקור יכול לותר על שסתום עוקף מצנן -תמונה

מי שמוסיף מצנן שני יכול לותר על המאורר שעל המצנן הנוסף
אני מתיחס לדגם שמורכב אצלי
תמונות מצורפות:
    
[צטט]
נתן שניר
נרשם: 19/03/2002
רכב: Overfinch
תגובה 2   קירור ממסרת אוטומטית דיפנדר 90 סוף סיפור לנד רובר לנד רובר 2018 יום חמישי,  1 פבואר  20:38
    
למצננים נפרדיים יש יתרון משמעותי. 

אחת התופעות כשהרכב מזדקן היא שיש פריצה בין שני מעגלי הקירור ונוזל קירור חודר לתוך נוזל הממסרה האוטומטית. כשעסקינן בממסרה פלנטרית כמו ברכב שלך אחת התופעת היא נזק לדיסקיות וחבק החיכוך (בד"כ שולט בהילוך האחורי והילוך השלישי) ומסתיים בשיפוץ ממסרה.

אם זכרוני אינו מטעני, לנד רובר בנו מצננים נפרדים למשל במנועי ה- TD5. מצנן הנוזל ההידדראולי של הממסרה האוטומטית צמוד למצנן של המנוע אבל חיצונית.

גם פיאט עשתה זאת בחלק מהמכוניות שייצרה בעבר. במקרה שלהם היה גם מאוורר נפרד.
[צטט]
[חזרה לפורום]              [הוסף תגובה]                                                                     דפים פעילים
חדשותחדשות
מכירת נגררים בהנחה לחברי ג'יפטריפ
ראלי יוון 2015
''רכסים'' מכפילה את הטנדר שלך בשיטה האוסטרלית.
''רכסים'' מצ'פרת את חברי אתר ''ג'יפטריפ''.
כתבותכתבות
rehasim.co.il
מכשירי קשר - מדריך ג'יפטריפ לתקשורת אלחוטית
רשימת חניוני-לילה לרכבי-שטח מחוץ לשמורות טבע
מבזקים טכנים
13/11/2013 | שטח טכני
גלריותגלריות
jenylis | 21/04/2015 | טיולים
מודעותמודעות
שחף110 | 15/8
farchia | 12/8
ron555 | 5/8
ariemor | 4/8
avicohen | 30/7
erezmatas | 21/7
ליאור | 11/7
ברטי | 10/7
speed | 22/6
farchia | 6/6
| רסטה | ראשי | צור קשר | מצברים | מסע מעולם אחר | חנות 4x4 | גתוס | בולסטר |

כל הזכויות על החומר המופיע באתר, לרבות יישום, קוד מחשב, קובץ גרפי, טקסט וכל חומר אחר הכלול בו, שמורות לג'יפ טריפ ײ²ֲ© 1999-2018.
אין להעתיק, להפיץ, להציג בפומבי או למסור לצד שלישי כל חלק מן הנ"ל בלא קבלת הסכמתה של ג'יפ טריפ, בכתב ומראש.