JeepTrip.co.il | ג'יפ טריפ - אתר הבית של אנשי השטח
               
שלום: אורח
אתר הבית של אנשי השטח  jeeptrip.co.il  אתר השטח הישראלי הותיק ביותר          הצטרפו לתומכי האתר       מנהל 052-6485555 גדי   פרסום בג'יפטריפ: gady@jeeptrip.co.il  
כניסה לחבריםכניסה לחברים | חדש באתר? הרשם כאןהרשם כאן | למה כדאי להרשם?למה כדאי להרשם? | צור קשר 
כרגע צופים באתר זה 23 גולשים   רשימת החברים המחוברים כרגע באתר   רשימת כל החברים באתר 24/06/2018  יום ראשון
טרקטורונים
אנא קראו את כללי האתר והפורומים


ramoffer
נרשם: 25/08/2011 14:23:00
רכב: מגנום
הסבת טרקטורון לחשמלי 2014 יום שבת,  27 דצמבר  14:35
    
ברצוני להפוך פולריס 350 לחשמלי,  רכשתי מנוע 3קילוואט  48-60 וולט תלת פאזי(BLDCׁׂׂ
ובקר תואם  300 אמפר מיצרן טוב .
כרגע יש  שתי שאלות  שהייתי מעוניין לשתף בהתלבטות ואולי לקבל טיפים
השאלה הראשונה אם להשאיר את הגיר המכני (הי לו רוורס)  המחשבה הראשונה
להורידו ולחסוך משקל וחיכוך, הואיל ורוורס הבקר מבצע, אך מפסידים את הברקס האחורי המורכב על הגיר,וצריך להתאים מעצור  דיסק על הציר האחורי,
דילמה נוספת קשורה בכך שבהורדת היד מידית המהירות  המנוע יבלום את הטרקטורון , כאשר יתרון להרכבת גלגל שיניים FREE WEEL מה שקוראים באידיש  פריילוף , שהטרקטורון יוכל להמשיך לנוע גם שעוזבים את "הגז" אך אז מפסידים את הרוורס - המנוע אמנם יסתובב לאחור אך גלגל השיניים לא יעביר את התנועה (פריילוף)
 גם  הרכבת המנוע במקום שהיה הגיר לא אידיאלית בגלל המיקום הנמוך(מים ובוץ,ואז צריך שתי שרשראות אחת מהגלגל והשנייה למיקום המתוכנן למנוע (גבוה ככל שניתן מתחת למושב)
   אופציה שנייה  לחבר את המנוע לכניסת הגיר , יחס ההעברה בגיר   מול סיבובי הגלגל האחורי  הוא   1/9  או 1/18  ובהנחה שהמנוע  3000 סל"ד  ייתן  כ50 קמ"ש .  הואיל והייצרן מצהיר על מהירות מנוע גבוהה יותר   זה יכול לספק, אבל בעיית הפריילוף  עדיין נשארת  אלא אם משתמשים ברוורס המכני.  

דבר נוסף  הדילמה של המצברים   הומלץ לבנות לתיום יון    כ60 וולט  70 אמפר  ולהפרד מעשיריה+  ,  או לנצל את הרווח במשקל של המנוע והוריאטור  ואת המקום שהתפנה  להרכבת 4-5 מצברי פריקה עמוקה  בטור  (100 ק"ג ) קר-רוח00 X4 שקלים)
יוסף1
נרשם: 16/05/2002
רכב: לנדרובר דיפנדר 90
תגובה 1   הסבת טרקטורון לחשמלי 2014 יום שבת,  27 דצמבר  19:10
    



מהסוף

מצבר  פריקה עמוקה  לא  בנוי  לצריכת זרם גבוהה כלומר לא סטרטר ברכב
המנוע שלך זה כמו סטרטר כך שחיי מצבר פריקה עמוקה יהיו מעוד קצרים 
יש יוצא מהכלל שאני משתמש בו שנים זה האופטימה הצהוב או הכחול הכחול כמו הצבהוב  רק ימי
שמאפשרים זרמים חזקים (סטרטר גם במנועי דיזל גדולים)  וגם ניתן להתקינם ככל זוית
החיסרון לאומת ליטיום יון זה הקיבול והמשקל יחסית לקיבול   שמשפיע גם על מרחק נסיעה בין טעינה לטעינה

לסיכום  היתי הולך על ליטיום יון 
לא היתי נוגע בפריקה עמוקה סטנדרתי  ולטא שנפ וכ"ו

מחיר של אופטימה צהוב/כחול  מעל אלפיים שקל  כך ששוב חוזרים .............

לגבי הרכבה אני בעד אופציה השניה


לא בררו לי העניין של לעזוב את ה"גז" 
עד כמה שזכור לי ברגע שאין זרם דרך המנוע הוא מסתובב חופשית 

אלה עם הבקר עושה משהו נגדו  והופך אותו לבלם /מטען



גלשתי קצת מסקרנות 
מצאט חן בעיני הפרויקט הבא

http://www.evalbum.com/4539

תגלוש יש המון חומר  בפורומים
https://www.google.co.il/webhp?source=search_app&gfe_rd=cr&ei=Y-KeVPavCIyAUPSigfAG&gws_rd=ssl#q=converting+atv+to+electric


בצלחה
[צטט]
[חזרה לפורום]              [הוסף תגובה]                                                                     דפים פעילים
חדשותחדשות
מכירת נגררים בהנחה לחברי ג'יפטריפ
ראלי יוון 2015
''רכסים'' מכפילה את הטנדר שלך בשיטה האוסטרלית.
''רכסים'' מצ'פרת את חברי אתר ''ג'יפטריפ''.
כתבותכתבות
rehasim.co.il
מכשירי קשר - מדריך ג'יפטריפ לתקשורת אלחוטית
רשימת חניוני-לילה לרכבי-שטח מחוץ לשמורות טבע
מבזקים טכנים
13/11/2013 | שטח טכני
גלריותגלריות
jenylis | 21/04/2015 | טיולים
מודעותמודעות
speed | 22/6
farchia | 6/6
alik | 27/5
sorani | 23/5
רפושי | 11/5
alik | 8/5
DANI1 | 5/5
avicohen | 30/4
שוקי25 | 15/4
| רסטה | ראשי | צור קשר | מצברים | מסע מעולם אחר | חנות 4x4 | גתוס | בולסטר |

כל הזכויות על החומר המופיע באתר, לרבות יישום, קוד מחשב, קובץ גרפי, טקסט וכל חומר אחר הכלול בו, שמורות לג'יפ טריפ ײ²ֲ© 1999-2018.
אין להעתיק, להפיץ, להציג בפומבי או למסור לצד שלישי כל חלק מן הנ"ל בלא קבלת הסכמתה של ג'יפ טריפ, בכתב ומראש.