JeepTrip.co.il | ג'יפ טריפ - אתר הבית של אנשי השטח
               
שלום: אורח
אתר הבית של אנשי השטח  jeeptrip.co.il  אתר השטח הישראלי הותיק ביותר          הצטרפו לתומכי האתר       מנהל 052-6485555 גדי   פרסום בג'יפטריפ: gady@jeeptrip.co.il  
כניסה לחבריםכניסה לחברים | חדש באתר? הרשם כאןהרשם כאן | למה כדאי להרשם?למה כדאי להרשם? | צור קשר 
כרגע צופים באתר זה 42 גולשים   רשימת החברים המחוברים כרגע באתר   רשימת כל החברים באתר 29/06/2017  יום חמישי
כללי
אנא קראו את כללי האתר והפורומים


משקפופר
נרשם: 27/11/2004
רכב: בהמה יפנית שפיצית
מהות החיים עם עגלת שטח 2017 יום שני,  29 מאי  11:16
    
ביננו ושאף אחד לא תשמע, אנחנו נוסעים על כלים שאולי בעולם השלישי עדיין נראה בשטח וחלק מהעניין זאת החרדה שאולי נתקע בשטח/כביש בגלל כשל מכאני הקשור בעייפות החומר, לא שלכלים חדשים אין את הבעיות האלה אממה אנחנו חיים בערנות לכך, זה חלק מהמסע, עין על הדרך ועין על שעון החום. אוזן אחת מקשיבה למנוע והגיר והשניה לשיקשוק שאר המכלולים. אם אתה נוסע עם האישה לא נשאר בשבילה קשב או חיוך או הינהון. כולי עם הכלי. וכשוזר שלם מתפעם המעגלה,נותן עליה מבט כאילו והיא חללית ששרדה קרב טיטאנים . בעיני זאת מהות העניין עם העגלות שלנו,לא מקנא במי שיש לו כלי בונבון חדש שהרי המדינה קטנה וכבר ראיתי בגדול כל חור אז מה נשאר? האתגר להגיע לא על גרר ורצוי לנוע עם חבר שמבין נפש גבר ועגלתו חחח חג שמח
רכס
נרשם: 25/11/2011 18:14:00
רכב: לנד-קרוזר 75
תגובה 1   מהות החיים עם עגלת שטח 2017 יום שני,  29 מאי  13:18
    
אם כבר אתה מדבר על עגלת שטח הרשה לי לצרף לך כאן תמונות של אחת כזו שעכשו העלנו על הכביש.להלן הפירוט הטכני שיש עליה.
1.נגרר שטח עם 4 גלגלים למשקל 1500 ק''ג.
2.מגירות בהיקף הנגרר באורכים משתנים,לשימושים שונים.
3.כיור שטיפת כלים במגירה ארוכה.
4.כירת בישול עם שני ראשים במגירה נפרדת.
5.מנגל על גז במגירה אחרת.
6.מקרר שטח בתוך מסוע נגרר החוצה.
7.מגירות איחסון ירקות,פירות,בגדי
החלפה,חלקי איסטלציה ומקלחת.
8.מתקן חימום אטמור להפעלה בגז למקלחת שטח.
9.מקלחת שטח סגורה לרוחות עם משטח עמידה מתנקז בגודל 70/70 ס''מ.
10.ציליה מתרוממת בשטח 30 מ''ר .
11.אוהל לינה מתקפל עם מקום לשני מבוגרים ושני ילדים.
12.לוח סולרי להטענת כל צריכת החשמל בשני מצברים 100 אמפר כל אחד.
13.מיכל מים מאלומיניום ומשאבה חשמלית ל-150 ליטר.
14.מחסן ציוד לעמודונים הנדרשים באורך 2.50 מטר.
ובטוח ששכחתי עוד הרבה דברים.
כדי לתפעל את עמדת הנגרר יש לעבור הדרכה של יומיים.
הנה כמה תמונות של הנגרר בעת הבנייה שלו.
[צטט]
רכס
נרשם: 25/11/2011 18:14:00
רכב: לנד-קרוזר 75
תגובה 2   מהות החיים עם עגלת שטח 2017 יום שני,  29 מאי  13:23
    
הנה התמונות לאחר הקטנתן.
תמונות מצורפות:
         
[צטט]
גדי צוקר  
נרשם: 12/07/2000
רכב: דיסקו, הבהמה, ואנדורה, וגוניר
תגובה 3   מהות החיים עם עגלת שטח 2017 יום שני,  29 מאי  20:22
    
זה פתרון, סע מראש עם נגרר...

____________________
גד צוקר חברה קבלנית בע"מ gadyzucker@gmail.com
[צטט]
amit1
נרשם: 08/05/2004
רכב: בימבה 4X4
תגובה 4   מהות החיים עם עגלת שטח 2017 יום שני,  29 מאי  23:08
    
עם איזה רכב ניתן לגרור עגלה כזאת בשטח?
[צטט]
גדי צוקר  
נרשם: 12/07/2000
רכב: דיסקו, הבהמה, ואנדורה, וגוניר
תגובה 5   מהות החיים עם עגלת שטח 2017 יום שלישי,  30 מאי  00:34
    

amit1 כתב:
עם איזה רכב ניתן לגרור עגלה כזאת בשטח?
וונדורה


____________________
גד צוקר חברה קבלנית בע"מ gadyzucker@gmail.com
[צטט]
amit1
נרשם: 08/05/2004
רכב: בימבה 4X4
תגובה 6   מהות החיים עם עגלת שטח 2017 יום שלישי,  30 מאי  19:14
    
לדעתי ריאו או נמר.
[צטט]
נתן שניר
נרשם: 19/03/2002
רכב: Overfinch
תגובה 7   מהות החיים עם עגלת שטח 2017 יום רביעי,  31 מאי  22:20
    
נראה שהגרור תוצרת IFOR WILLIAMS
.
[צטט]
בקטריה
נרשם: 15/10/2001
רכב: לנדרובר דיסקברי 4
תגובה 8   מהות החיים עם עגלת שטח 2017 יום רביעי,  31 מאי  22:30
    
רכס כל הכבוד - נראה יפהפה. 
היה נחמד לו הגלגלים היו גדולים יותר ואפילו בגודל זהה לאלו של הרכב הגורר בכדי שישמשו כגלגל חליף במקרה הצורף. 
יישר כח, 
רפי
[צטט]
רכס
נרשם: 25/11/2011 18:14:00
רכב: לנד-קרוזר 75
תגובה 9   מהות החיים עם עגלת שטח 2017 יום חמישי,  1 יוני  08:58
    
זה באמת נגרר של ויליאמס למשקל 1500 ק''ג. הוא בין עשרים שנה ואנו חידשנו אותו למצב מעולה.
הצמיגים הוחלפו בגדולים יותר ואלה הצמיגים הגדולים ביותר שניתן להרכיב על הנגרר.
לקח לנו המון זמן לקבל את אישור היצרן לצמיגים החדשים.
רק לידיעה - אם אין ברישום הנגרר במשרד התחבורה את גודל הצמיג האפשרי להתקנה עליו - לא ניתן להרכיב גודל אחר.
יותר מכך-לכל צמיג עומס מותר אחר ואם צמיג הג'יפ הינו בעומס גדול מהעומס של הנגרר - הוא לא ניתן להרכבה עליו.
הרגולציה בנגררים היא מטורפת.
[צטט]
amit1
נרשם: 08/05/2004
רכב: בימבה 4X4
תגובה 10   מהות החיים עם עגלת שטח 2017 יום חמישי,  1 יוני  09:57
    
וויליאמס נגרר מעולה!! למי שהפתרון הזה מתאים וברשותו רכב מתאים לגרירה זה נגרר פנטסטי.
[צטט]
משקפופר
נרשם: 27/11/2004
רכב: בהמה יפנית שפיצית
תגובה 11   מהות החיים עם עגלת שטח 2017 יום חמישי,  1 יוני  10:34
    
אם תהיה לי עגלה כזאת אישתי עלולה לבוא איתי לטיולים ואז . . . . עדיף פעם בשנה בית מלון ושמישהו אחר יבשל ויחמם מקלחת ויגיד לה כמה היא יפה בבוקר ויבין מה לא מתאים בגרדרובה. אתם התחרפנתם? לתת לה סיבה לצאת איתי לשטח? הקניונים שלה! השטח שלי! רק שלי!!! וזאת הסיבה האמיתית שהרכב מלוכלך מוגבה וקשה במיוחד . עד שהצלחתי לשכנע אותה ואת שלושת בנותי שיותר מתאים מריח נח ובטוח עם המאזדה ויותר כייף בבית מלון
[צטט]
רכס
נרשם: 25/11/2011 18:14:00
רכב: לנד-קרוזר 75
תגובה 12   מהות החיים עם עגלת שטח 2017 יום חמישי,  1 יוני  16:44
    
כולכם בטח סקרנים לעלויות הזיווד....
אז בלי לפרט מחירים,רק אציין שכדאי שתהיה עשיר בכדי לזווד נגרר כזה.
ועוד משהו - עכשו אנו מפתחים מערכת של קפיץ פראבולי לנגררים שלנו כך שהם יהיו היחידים המיוצרים בארץ ובמחיר שפוי.לאחר מכן יבוא שלב כריות האוויר בנגררים - מה שטרם נעשה עד היום.
בינתיים נכנסנו לשלב עבודה קבוע של נגררים מאלומיניום ב-90% ממרכיבי הנגרר המיועדים ליחידות חילוץ עירוניות עם עומסי ציוד גבוהים במיוחד.
יש עוד הרבה מה לפתח.
[צטט]
amit1
נרשם: 08/05/2004
רכב: בימבה 4X4
תגובה 13   מהות החיים עם עגלת שטח 2017 יום חמישי,  1 יוני  21:40
    
את הנגררים המעולים של Infor ניתן להשיג אצל א.ד תעבורה בבצרה

http://www.edt-nigrarim.co.il/נגררים-לשימוש-כללי.html

[צטט]
amit1
נרשם: 08/05/2004
רכב: בימבה 4X4
תגובה 14   מהות החיים עם עגלת שטח 2017 יום ראשון,  4 יוני  12:15
    
תכלס, מה הייעוד של הנגרר הזה?
[צטט]
rider
נרשם: 09/03/2002
רכב: מיצובישי פאג'רו
תגובה 15   מהות החיים עם עגלת שטח 2017 יום שלישי,  6 יוני  14:40
    
ובכלל השירשור הזה נפתח עם"עגלה" מסוג אחר...!!   אבל אין דבר, מדברים על מה שמעניין, למה לא....
[צטט]
ido4889
נרשם: 31/12/2004
רכב: סובארו xv
תגובה 16   מהות החיים עם עגלת שטח 2017 יום שלישי,  6 יוני  15:24
    

מישקפופר מה קורה בתור אחד שהעביר את תחילת חייו עם גאלופר לא צריכה להיות לך בעייה של עגלות😍😍😍😍😍תמיד אמרתי לכם בזמנו שעוד היינו מגובשים יותר על תיקראו לרכב עגלה הוא פשוט ניפגע ואז הוא עושה דווקא מתי שצריכים אותו .... זוכר. עידו
[צטט]
amit1
נרשם: 08/05/2004
רכב: בימבה 4X4
תגובה 17   מהות החיים עם עגלת שטח 2017 יום רביעי,  14 יוני  18:54
    
אולי כדאי שתעלה סרטון בו רואים את ה 75 גורר את העגלה הזאת במעלה נחל קליל למשל במעלה נחל אלות. זאת יכולה להיות הדגמה מעניינת.
[צטט]
nadav-s
נרשם: 26/09/2011 20:28:00
רכב: discovery mk2
תגובה 18   מהות החיים עם עגלת שטח 2017 יום חמישי,  15 יוני  08:25
    
אחלה rider , אחד שהבין על מה מדובר חחחחח....

משקפופר אם רק רכשת אותה אז אינך מכיר אותה, כשתלמד להכיר אותה ואת הקריזות שלה אתה גם תבטח בה בלי בעיה, סה"כ זה די פשוט.

ובקשר לניגרר-את נחל אילות(ועוד) ביצעתי כחלק מטיול של כמה ימים עם ניגרר 750 קג סטנדרטי בלי בעיה בכלל, כל קבוצה שפגשנו הסתכלו כאילו נחתתי מהירח.

אם בארץ היו בונים ניגררים כמו בחו"ל ייעודיים לשטח עם צמיגים כמו שצריך ומתלים כמו בג׳יפ עם תקן ואישורים הכל היה נראה אחרת.
[צטט]
nadav-s
נרשם: 26/09/2011 20:28:00
רכב: discovery mk2
תגובה 19   מהות החיים עם עגלת שטח 2017 יום חמישי,  15 יוני  08:36
    

תמונות מצורפות:
              
[צטט]
nadav-s
נרשם: 26/09/2011 20:28:00
רכב: discovery mk2
תגובה 20   מהות החיים עם עגלת שטח 2017 יום חמישי,  15 יוני  08:38
    
לא מזלזל ברכס חלילה, בטח הוא מסוגל לייצר כזה.
תמונות מצורפות:
         
[צטט]
רכס
נרשם: 25/11/2011 18:14:00
רכב: לנד-קרוזר 75
תגובה 21   מהות החיים עם עגלת שטח 2017 יום חמישי,  15 יוני  10:04
    
נדב תודה.
ייצור נגרר שטח אינו בעייתי לבצוע בכל תכנית נדרשת.הבעייה הינה זמן הביצוע שגדל ככל שנדרשים לעשות מוצרים שאינם על המדף.לדוגמה,הזמנת אוהל במידות הנכונות מחו''ל יכולה לקחת חודשיים שלושה.גם מערכות בישול מתוחכמות מובאות מחו''ל ונדרש להן חודש להגיע.
הנגרר עצמו מורכב אצלנו בשלוש שעות עבודה, והמגירות עוד שלוש שעות,ואז הכל ממתין לחלקים המוזמנים.
בכל מקרה מדובר בהוצאה של עשרות אלפי שקלים - שהיא הבעייה האמיתית.
בגדול- נגרר שטח אינו מוצר שמתאים לכל אחד וצריך סיבה טובה כדי לבנות כזה - מלבד עודף בכסף.
[צטט]
nadav-s
נרשם: 26/09/2011 20:28:00
רכב: discovery mk2
תגובה 22   מהות החיים עם עגלת שטח 2017 יום חמישי,  15 יוני  11:21
    
כנ"ל לניגרר עם מתלים וצמיגים בגודל ראוי?
מה לגבי הסבה של ניגרר קיים להנ"ל?
[צטט]
amit1
נרשם: 08/05/2004
רכב: בימבה 4X4
תגובה 23   מהות החיים עם עגלת שטח 2017 יום חמישי,  15 יוני  11:44
    
נגרר בשטח זאת צרה צרורה שכדאי להימנע ממנה בכל מחיר. הגרירה גורמת נזק לרכב הגורר. ברור שאם הרכב הגורר הוא מיפלץ כדוגמת ריאו והנגרר הוא נגרר של 1 טון קצר וקומפקטי אז הנגרר זניח יחסית לגורר. כל סיטואציה אחרת בעייתית ולא שווה את ההתעסקות. עדיף להשקיע בגגון מקצועי ועליו לאחסן את הציוד הנפחי.
[צטט]
amit1
נרשם: 08/05/2004
רכב: בימבה 4X4
תגובה 24   מהות החיים עם עגלת שטח 2017 יום חמישי,  15 יוני  11:51
    
http://www.jeeptrip.co.il/start/forum/start.asp?p=1&id=962875
[צטט]
amit1
נרשם: 08/05/2004
רכב: בימבה 4X4
תגובה 25   מהות החיים עם עגלת שטח 2017 יום חמישי,  15 יוני  12:02
    
דרך אגב, קיימים נגררי שטח סטייל אוסטרליה מיוצרים בסין באיכות טובה בעלות של כ 1500 $ FOB, מזוודים. אין צורך להמציא את הגלגל.
[צטט]
רכס
נרשם: 25/11/2011 18:14:00
רכב: לנד-קרוזר 75
תגובה 26   מהות החיים עם עגלת שטח 2017 יום חמישי,  15 יוני  13:32
    
נדב,רק הסבר לגבי הרגולציה של נגררים.
כל נגרר מזוהה דבר ראשון במשקל הכולל שלו.לפי המשקל הכולל נקבעים בתקנות שטח הסיפון המותר למשקל המבוקש.השטח המבוקש מתחלק למספר נגררים עם רוחב ואורך שונים אך שאינם עולים על השטח המותר בתקנה.
לאחר מכן נקבעים כמות הסרנים הדרושה המחולקים על כמות הגלגלים הנובעת מהם.כל גלגל חייב לעמוד במשקל שהוקצה לו ואז יש לבחור את הצמיגים המתאימים למשקל.אסור לגלגל לעבור את המשקל שנקבע לו מעבר ל-75% מהמשקל המכסימלי.באותו תכנון אף נקבעים כל סוגי הצמיגים המותרים להתקנה על הנגרר שנרשמים בתוכנית הנגרר. כך יוצא שארבעה גלגלים של ג'יפ שנושאים ביחד 3 טון לעומת נגרר עם 4 גלגלים שנושא טון אחד כבר גדולים פי שלוש מהגודל החוקי של הצמיג.
וזה רק תחילתה של הרגולציה בענף הזה.
השאיפה שלך לצמיגים זהים לצמיגי הג'יפ לפי התקנות בארץ - לא מעשית בנסיבות האלה.
[צטט]
בקטריה
נרשם: 15/10/2001
רכב: לנדרובר דיסקברי 4
תגובה 27   מהות החיים עם עגלת שטח 2017 יום חמישי,  15 יוני  22:53
    
אולי צריך להוריד את האסימון למשרד התחבורה ? לא יכול להיות שבאוסטרליה הנגררים הללו נוסעים ומצליחים בשטח ואילו אצלנו זה "מוקצה" 
[צטט]
amit1
נרשם: 08/05/2004
רכב: בימבה 4X4
תגובה 28   מהות החיים עם עגלת שטח 2017 יום שישי,  16 יוני  00:39
    
לדעתי בארצנו הנגררים האלו מיותרים לחלוטין. באוסטרליה זה פרקטי כי מדובר על מרחקים גדולים בהרבה שרובם על שבילי עפר. בשטח, גם הנגררים האוסטרלים מהווים מעמסה ואתגר לא פשוט לכל SUV ממוצע. תכלס לא נראה לי שבארץ ניתן במתווה הטיןל השכיח לטייל ולהנות עם נגרר כזה. מהר מאוד זה הופך לסיוט של חילוץ הנגרר.
[צטט]
רכס
נרשם: 25/11/2011 18:14:00
רכב: לנד-קרוזר 75
תגובה 29   מהות החיים עם עגלת שטח 2017 יום שישי,  16 יוני  09:40
    
אנחנו מנסים לשנות חשיבה במשרד התחבורה ולהגמיש את הרגולציה שלא השתנתה בשלושים השנים האחרונות.יש לנו בינתיים הצלחה בכך שמשרד התחבורה שינה את הנוהלים שלו לגבי רישום נגררים שעכשו אנו עושים אותם במפעלנו במקום להוריד כל נגרר לעמדה אחת לצורך קבלת רשיון רכב.
ברור שנושא סוג הגלגל הינו יותר בעייתי ,כי הטענה העומדת מאחורי אותם 75% הגדלה של הגלגל הינה להמנע מגלגלים שמאפשרים לשאת משקלים לא חוקיים על הנגרר עצמו.יתכן שבנגררים כבדים אפשר יהיה לציין בתכנית הבניה גלגל או שניים תואמי ג'יפ כדי שהםיהיו אופציה לנגרר שטח.
לנגררי השטח יש דרישה עצומה בצה''ל וביחידות המיוחדות.שלא לדבר על אלה שרכשו קראוונים והתייאשו מהם כי הם לא יורדים לשטח,ובאים אלינו לצורך בניית נגרר כזה.
[צטט]
amit1
נרשם: 08/05/2004
רכב: בימבה 4X4
תגובה 30   מהות החיים עם עגלת שטח 2017 יום שישי,  16 יוני  10:10
    
עד כמה שאני יודע בקרוואן קיימת מגבלת גובה כולל.
בנוגע לצה"ל הוא לא כפוף לתקינת משרד התחבורה.
[צטט]
nadav-s
נרשם: 26/09/2011 20:28:00
רכב: discovery mk2
תגובה 31   מהות החיים עם עגלת שטח 2017 יום שישי,  16 יוני  10:18
    
רכס, תודה על התשובה, לא מצאתי ברשת חוקים לעיניין מידת הצמיג בניגרר, אם אתה יצרן ניגררים אתה לא יכול לבנות משהו ייעודי ולאשר אותו ברישוי? יש אצלנו מסגריה המתמחה בייצור כלים חקלאיים וכו', בין היתר ניגררים גם כאלה עם אמבטיה שעולה בעזרת בוכנות הידראוליות וכו',ניגרר ממוצע שהוא דומה ל 1 טון, צמיגים בריאים, הכל מאושר, מאמין שאפשר ליישם משהו לגבי ניגרר שטח יעודי.

עמית, למשפחה עם רכב מלא ואפס מקום נישאר רק הגגון, עכשיו תנסה את כל הבית וציוד למסע של 4 ימים להעלות לגג, לא רק שזה מסורבל ולא נוח, זה כבר מעייף.
טיול פסח לקחתי את הניגרר הפתוח 750 קג (אז נכון הניגרר שלי הוא יחסית גבוה) העמסתי בכל טוב שזה עדיין לא הגיע לשליש מהיכולת העמסה שלו,כיסיתי ברזנט וזהו, יצאנו לטיול כ 8 כלים, תתפלאו אבל לא עיכבנו אף אחד אלא להיפך,משיבטה לעזוז, נחל אילות, חורשה, בורות לוץ, בארות עודד, נקרות מערב ועוד.
אני לא מיתכוון עכשיו שכל טיול של יום לצאת עם כזה, אבל עובדה שבחו"ל הדבר הזה רץ כבר שנים, אם הרכב מותאם לטיולים והנהג יודע לנהוג עם ניגרר אין סיבה שיהיה לו ולרכבו בעיה.
[צטט]
רכס
נרשם: 25/11/2011 18:14:00
רכב: לנד-קרוזר 75
תגובה 32   מהות החיים עם עגלת שטח 2017 יום שישי,  16 יוני  12:06
    
נדב - שים לב.
רישוי לנגרר ולא משנה מאיזה סוג, מחייב הגשת תוכנית הנדסית,אישור של מעבדת רכב ואישור משרד התחבורה לתכניות שהגשת. זה תהליך שלוקח בתנאים טובים שלושה חודשים ועולה לפחות 15,000 ש''ח לגורמים חיצוניים.
את העלויות שכוללות גם את הצוות שלך שמגיע כבר ל- 25,000 שקל עליך להעמיס על הנגררים החדשים מאותו סוג שתמכור בעתיד.
היות והנגררים שמיוצרים על-ידך אינם ספציפיים והם נמכרים למטרות שונות,אבל הנגרר הייעודי נמכר רק לבעלי שגעון מיוחדים בכמות קטנה שאינה מצדיקה את ההשקעה בתכנון המיוחד והרבה יותר זול הוא להתאים נגרר שיש לך רשיון עליו למטרת השטח.
מקווה שהסברתי.
[צטט]
nadav-s
נרשם: 26/09/2011 20:28:00
רכב: discovery mk2
תגובה 33   מהות החיים עם עגלת שטח 2017 יום שישי,  16 יוני  12:17
    
כבעל עסק(ותיק) לשעבר זה מובן מאוד.
[צטט]
amit1
נרשם: 08/05/2004
רכב: בימבה 4X4
תגובה 34   מהות החיים עם עגלת שטח 2017 יום שישי,  16 יוני  12:51
    
נדב, נושא הנגרר מוכר לי ולרבים מצוין מזה שנים רבות. חווינו את הנושא לפני הצבא, בצבא ואח"כ במהלך עשרות שנים של תחביב הגיפאות. בסופו של דבר כולנו נטשנו את הנגררים.
נגרר בשטח זאת נכות רצינית שבנוסף גורמת נזק מהותי לכל מכלולי הרכב ולשלדה ומגבילה את יכולת התמרון.
בזיווד רכב שטח יש להקפיד על שימוש באמצעים עם נפח ומשקל מינימליים אחרת תיאלץ לעבור למשאית 4x4 .


[צטט]
amit1
נרשם: 08/05/2004
רכב: בימבה 4X4
תגובה 35   מהות החיים עם עגלת שטח 2017 יום שישי,  16 יוני  13:05
    
הסבר מצוין ונכון למי שמתעקש לגרור עגלה בשטח.
[צטט]
nadav-s
נרשם: 26/09/2011 20:28:00
רכב: discovery mk2
תגובה 36   מהות החיים עם עגלת שטח 2017 יום שישי,  16 יוני  16:32
    
Jעמית, אני נוסע עם ניגררים שנים רבות מכל מיני סוגים ומגוון רכבים.
נכון, פעם ראשונה זה היה במסע שטח, לא הרגשתי מוגבלות וכמובן לא חבריי(שניצלו גם את הניגרר) לא מחפש עבירויות, בכל זאת טיול משפחות, (למרות שחלק מהמסלול ייחשב לרכבים אחרים ברמה קצת יותר קשה מאיתנו) אבל אין לי ספק בלעבור מקום כזה או אחר.

https://youtu.be/Rt9Jsb2Hu7g
[צטט]
amit1
נרשם: 08/05/2004
רכב: בימבה 4X4
תגובה 37   מהות החיים עם עגלת שטח 2017 יום שישי,  16 יוני  17:56
    
סבבה.
ניתן לבצע התאמה לנגרר קיים. עלות סרן איכותי ( לדוגמה אלקו) עם קפיצי עלים ובלמים ל 1 - 1.5 טון כ 1500 - 2000 . שח.....נתתי לך כיוון...
[צטט]
amit1
נרשם: 08/05/2004
רכב: בימבה 4X4
תגובה 38   מהות החיים עם עגלת שטח 2017 יום שישי,  16 יוני  18:08
    
כנ"ל ל 750 קג כ 800-1000 שח.
[צטט]
nadav-s
נרשם: 26/09/2011 20:28:00
רכב: discovery mk2
תגובה 39   מהות החיים עם עגלת שטח 2017 יום שישי,  16 יוני  18:32
    
נחמד מאוד, באותה מידה אני יכול לקחת סרן בפירוקיה ולחבר אותו לניגרר עם קפיצים ספיראליים, מייצבים ובולמים, או לבנות מתלים, צמיגי שטח וכו'...רתכת יש כבר

יש עדיפות למוצר חוקי...
[צטט]
רכס
נרשם: 25/11/2011 18:14:00
רכב: לנד-קרוזר 75
תגובה 40   מהות החיים עם עגלת שטח 2017 יום שישי,  16 יוני  21:48
    
נדב - אהבתי.
תזהר משטויות שרצות פה בטונות.
[צטט]
amit1
נרשם: 08/05/2004
רכב: בימבה 4X4
תגובה 41   מהות החיים עם עגלת שטח 2017 יום שבת,  17 יוני  00:23
    
מצורף ציטוט של גדי שדי מסכם בקצרה את הנושא "
אין בעיה לשפר את המתלים של הנגרר כך שיתאימו לשטח. כל עוד הצמיגים נשארים באותו הגודל גם זה לא יפריע לאף אחד.
היה לי שנים נגרר קטן לשטח. אין בעיה בנסיעה מנהלתית בשבילים. ברגע שתרצה לתת גז או לטפס תתחיל הבעיה כי הנגרר מקשה ומגביל אותך מאוד. עד כדי כך שעליות קשות יש צורך לפרק אותו מהרכב ולעלות אותו עם כננת או במשיכה מלמעלה."
לטעמי נגרר בשטח זה סיוט מתמשך שהופך את הכייף של הטיול לעבודת חילוץ מתמשכת.
הנגרר שפורסם בפוסט הזה לא מתאים בעליל לטיולים שטח ונראה שמי שתכנן אותו לא גרר בימיו בהמה כזאת עם רכב שטח אזרחי.
הייתי שמח לראות סירטון שמראה כיצד SUV גורר את הבהמה הזאת במסלול עם עבירות בינונית ומעלה.
[צטט]
[חזרה לפורום]              [הוסף תגובה]                                                                     דפים פעילים
חדשותחדשות
מכירת נגררים בהנחה לחברי ג'יפטריפ
ראלי יוון 2015
''רכסים'' מכפילה את הטנדר שלך בשיטה האוסטרלית.
''רכסים'' מצ'פרת את חברי אתר ''ג'יפטריפ''.
כתבותכתבות
rehasim.co.il
מכשירי קשר - מדריך ג'יפטריפ לתקשורת אלחוטית
רשימת חניוני-לילה לרכבי-שטח מחוץ לשמורות טבע
מבזקים טכנים
13/11/2013 | שטח טכני
גלריותגלריות
jenylis | 21/04/2015 | טיולים
מודעותמודעות
XJ 1999  תמונות
zvikabar | 26/6
הירא | 22/6
אלירן84 | 14/6
רכס | 14/6
בקטריה | 12/6
יקי 46 | 8/6
JIPI | 6/6
udiavrahami | 2/6
| רסטה | ראשי | צור קשר | מצברים | מסע מעולם אחר | חנות 4x4 | גתוס | בולסטר |

כל הזכויות על החומר המופיע באתר, לרבות יישום, קוד מחשב, קובץ גרפי, טקסט וכל חומר אחר הכלול בו, שמורות לג'יפ טריפ ײ²ֲ© 1999-2017.
אין להעתיק, להפיץ, להציג בפומבי או למסור לצד שלישי כל חלק מן הנ"ל בלא קבלת הסכמתה של ג'יפ טריפ, בכתב ומראש.